loading...
وبسایت رسمی میلاد علیزاده
admin بازدید : 55 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (1)

@milad_alizadeh.69 

همیشه سعی کردم که به پیروزی برسم تا بتونم هم به کشورم و خودم خدمت کنم

تا جای ک تونستم این کارو کردم ولی هیچ حمایتی ندیدم و الان ناامید شدم و 

از ورزش بخاطر همین ورزش های ک سخت انجام میدادم دیگه ریه ای نمونده بخاطر 

مشتای ک ب سینه من میخورد 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1400/03/11 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

میخاستم بهت بگم هنوزم دوست دارم هنوزم قلبم فقط بخاطر تو میتپه کاش واقعا دوسم داشتی کاش غرور لعنتیتو برای من میزاشتی کنار چرا به اینجا رسید چرا دیگه اون میلاد که دوسم داشت نیستی دلم لک زده برای اون میلادم به هر حال همیشه قبله منی شیشه عن عمرم از خدا میخام مراقبت باشه خدافظ


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبسایت رسمی میلاد علیزاده قهرمان ملی کاراته راه اندازی شد ♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 891
  • بازدید کلی : 8,046